ALI NAM PROTEINSKI ŠEJKI LAHKO POMAGAJO PRI HUJŠANJU?

Objavljeno dne 24.09.2017
Kategorije: Članki , Recepti , Zdrava prehrana

Ko se pogovarjam s svojimi strankami o proteinskih šejkih, jih večina misli, da so primerni samo za pridobivanje mišic, mislijo, da bodo s pitjem le-teh dobili maso. Resnica pa je, da so tudi eno od najmočnejših orožij pri izgubljanju maščobe.

HUJŠANJE, izguba maščobe

Ker te napitke najpogosteje uživajo bodybilderji, ki so seveda mišičasti, ljudje mislijo, da bodo tudi oni postali taki. Čeprav so proteinski šejki odlični za izgradnjo mišic, so ravno tako učinkoviti za izgubo maščobe.

Pri izgubi maščobe bo najboljše, če boste en obrok zamenjali s proteinskim šejkom, za razliko od bodybilderjev, ki jih ponavadi dodajajo k obrokom, da pridobijo mišično maso in povečajo vnos beljakovin. S tem boste avtomatično zmanjšali svoj kalorični vnos in povečali vnos beljakovin- to je najuspešnejša formula za hujšanje.

Zelo učinkoviti za hujšanje so tudi nadomestki obroka, kar dokazujejo tudi številne študije (povezava do njih v originalnem članku). Sicer je ravno pri teh nadomestkih obroka, veliko mrežnih marketingov, ki so zelo agresivni s svojimi piramidnimi sistemi in mogoče zato imajo ljudje do njih pogosto velik odpor. Dejstvo pa je, da so uspešni pri izgubi telesne teže. Ljudje se pogosto zredijo, ko jih nehajo uporabljati, če ne najdejo drugega načina za zmanjšanje kaloričnega vnosa.

Dostikrat ljudje na dan privlečejo argument, da so polnovredni obroki bolj nasitni od tekočih. Vse to seveda drži, vendar vsem v današnjem času primanjkuje časa, zato so taki hitri, zdravi, proteinski in nekalorični obroki zelo prikladni. Če lahko za vse obroke pripravite nekaloričen, zdrav in polnovreden obrok, seveda ni potrebe pa proteinskih šejkih, če pa ne, so le-ti idealna izbira!

 proteini, beljakovine, šejk, protein shake

Primeri, ki jih dr. Spencer Nadolsky, strokovnjak za hujšanje in izgubo maščobe priporoča svojim pacientom.

ZAJTRK: Namesto sendviča, si naredite proteinski šejk, ki mu dodate nekaj sadja in oreščkov. Tudi sam posega po takem šejku skoraj vsako jutro

KOSILO: Ker nimate časa pripravljati kosila, ponavadi jeste zunaj, zamenjajte to kosilo s proteinskim šejkom

VEČERJA: tudi večerjo lahko nadomestite s šejkom. Če je večerja edini obrok, ki ga jeste skupaj z družino, potem raje nadomestite zajtrk ali kosilo.

Seveda ne nadomeščajte vseh treh obrokov s šejkom, pač pa izberite tistega, ki vam najbolj ustreza J ostalo naj bodo čim bolj polnovredni obroki z veliko sadja, zelenjave, stročnic in polnovrednih žit. Izbirajte pretežno rastlinsko hrano.

Pri Kupujem zdravo seveda priporočamo naše Veggie Style proteine, ki imajo idealno aminokislinsko strukturo ali naš nadomestek obroka Power Greens. Zaužijte nekje okrog 30gr proteinov na obrok, če vas to ne nasiti, poskusite več 40-50 gr. Priporočamo, da se doda tudi nekaj sadja.

Kako si naredite supershake s katerim nadomestite obrok si lahko preberete tukaj: http://www.kupujemzdravo.si/blog/kako-narediti-izvrsten-in-hranljiv-supershake-n37

 

ZAKLJUČEK:

Ali potrebujemo proteinske šejke? NE

So proteinski šejki eno najmočnejših orožij v boju s telesno težo? Absolutno DA

Članek je prevedla, povzela in dopolnila Marijana Hlebš Radžo, prehranska svetovalka AFP

 

Originalni članek: http://drspencer.com/protein-shakes-weight-loss/

O avtorju: Dr. Spencer Nadolsky je strokovnjak za hujšanje in izgubo telesne teže

Sorodne novice:

Delite med prijatelji: